Bara sportswear

Det var ganska längesen nu, men jag fick se bilden nedan på Facebook och jag fastnade verkligen. Läs och se själva så förstår ni. 
 
(null)
 
Det var så jag först hörde talas om Bara Sportswear. Ännu en sak jag fastnade för var designen på deras tights. Speciellt de rosa, de är helt galet fina. 
 
Så när jag behövde nya tights så kunde jag alltså vidga mina vyer. De senaste 6-7 åren har jag till 95% använt Skins. Jag har under denna tid haft typ två par andra tights, de kortaste jag kunde hitta en vår när jag inte ville upprepa samma shortsbränna jag brukar få på Mallis i maj. Och i sommar har jag "varit tvungen" att använda ett par IFK-shorts eftersom mina korta Skins-shorts blivit helt söndertvättade och mina kortaste shorts inte går att springa i. My point was... på 6-7 år har jag bara använt tre par tights (förutom tävlingsdräkt) som INTE är Skins. Så det var en väldigt big deal för mig att beställa andra tights. 
 
Men oj, så glad jag är att jag vågade! Kanske ännu mer frälst av dessa tights än Skins, helt galet sköna!! Och de sitter helt perfekt! Nu är jag verkligen sugen på att köpa ett par långa tights från Bara också. Gärna de rosa...
(null)

Kommentera här: