Blå

Jag var väldigt motiverad till en bra träningsdag idag! Jag hade ett sånt I2-pass planerat på morgonen, vet fortfarande inte helt om har gillar I2 men jag tänkte köra en runda som jag gillar. Visste att den nog var på gränsen för lång men trodde nog att jag skulle åka lite fortare än jag gjorde... Det var i alla fall inga problem alls att åka med två stavar. Körde med bandage för att ha lite mjukt mot mitt ömma område och hade inte alls ont. Så det var bra!! Hade inga problem att komma upp i puls heller men den sjönk ju nedför och vid övergångsställ och sådär så det var fint att komma ut på Spongdalsvägen. Nästan ingen trafik heller (förutom på Smistadvegen på slutet...) När jag kommit ner på, ja, vad är det, ca 7 möh så hade jag kört ca 45 minuter men haft ganska mycket tid under zon 2. Därifrån var det mestadels uppför så då blev det mest tid i zon 2 och lite i 3, några nedförsbackar var det också. Skrapade ihop mina 60 minuter I2. Sen var det ju en bit hem då.... Så jag körde fyra impulser med ca 3 min mellanrum. Sen var jag ju nästan på Granåsen...problemet är ju att det är ganska långt hem från Granåsen också. Och jag började bli lite trött. Men jag höll ihop det bra och tog mig hem på ett värdigt sätt. Joggade min 4,5min-runda och sen var det gott med smoothie!! Drygt 1 timme plustid på förmiddagen... S kommer inte vara nöjd med mig. Men men. Blir inte lika långt pass som planerat på eftermiddagen... 

Här är förresten min hand igår kväll. Noterade en drastisk förändring av färg på mitt ringfinger...ser lite läskigt ut faktiskt...

(null)
(null)
(null)

Man ser att det fortfarande är rätt svullet på mina knogar (eller snarare bristen på knogar). Och mitt lillfinger hänger inte riktigt samman med resterande fingrar, haha. Men näst intill fullt fungerande är den. Kom på nu att jag glömde torrträna på förmiddagen så får göra det i eftermiddag istället. Tänkte köra stabilitetsträning och målet är att klara 3 min i både ligg och stå. Då friskförklarar jag min hand. 

Kommentera här: