Baris i september

Jag hade en väldigt bra start på dagen! Vaknade 2 minuter före klockan. Det är perfekt. Man hinner inte somna om, man orkar ligga kvar och man kan mentalt förbereda sig på att kliva upp. Telefonen plingade med massa trevligheter också sen jag slagit av flygplansläget. 

Sen var det ju då dags för löpintervaller, vilket ju inte är min favorit direkt. Eller, det var faktiskt löp/hufs, så det gillar jag klart bättre. Var också komb, tror det är två år sen senast jag hade löpkomb. Men det var inga konstigheter. Kan inte skylla på det att jag sköt dåligt direkt. För det blev en dålig dag på vallen. Började bra med 00 på uppvärmningen, sen gick det bara utför. Riktigt hög belastning från intervallerna var väl största orsaken. 

Det har helt plötsligt blivit galet varmt också! Efter tre ligg-serier (vi körde 6x6min) så rök remmen, tröjan och ena handsken. Baris i september liksom?! 

Vi avslutade passet i Haukvatnet. Jag var badkruka idag och gick bara ned till knäna. Kändes dock sjukt bra i vaderna efteråt så ångrade att jag inte gick ner till shortsen började åtminstone. För jag kommer ha ont i benen imorgon, var så säker!

Även fast jag är sliten i kroppen och sköt dåligt så var det ett otroligt bra pass med ett otroligt härligt gäng! Så tacksam för att jag tränar med Trondheim Biathlon Team. Vi är bäst!

Kommentera här: