Sov-lov

Har verkligen sovit hur bra som helst detta "påsklov"! Somnat vid 22-23 varje kväll och sovit till minst 8 varje dag, ibland 22-9, dvs 11 timmar! Alltid minst 9 timmar. Har inte riktigt fattat hur det gått till, annars om jag sover länge på dagen så brukar jag ha svårt att sova på kvällarna, men inte nu! Kanske är för att jag inte tagit powernap på eftermiddagarna. Eller så var det fjälluften. 
 
I vilket fall som helst, underbart att få sova ut och samla på sig energi inför kommande veckor. 
 
För nu börjar jag spurta med C-uppsatsen. Denna vecka står statistisk analys på programmet och sedan ska jag skriva. Skriva, skriva, skriva. Resultat och diskussion. Söka artiklar. Referera. Skriva, skriva, skriva. Har som mål att ha första utkastet klart till 2 maj, då jag planerar en Trondheims-tripp. Låta min handledare läsa det när jag är där och sedan skriva färdigt när jag kommer hem. 11 maj ska den vara klar. Det är inte långt kvar, men ändå så är det flera veckor kvar. Detta blir spännande. 

Kommentera här: