>Värd en pizza

Idag har varit en hemsk dag, och den är inte slut än!
Började med frukost följt av vapenvård. Sedan två timmars prov i kemi (gick faktiskt mycket bättre än väntat!) och besked om betyg i matte (MVG om jag lämnar in uppgiften, annars IG...)
Hem och göra uppgiften och packa (vilket tog väldigt lång tid) och kom försent till fancy-lunchen med sm-medaljörerna. Kul att alla står och väntar på mig innan vi kan ta kort, kul!!!
Det var en väldigt god lunch i alla fall! Typ fyrarätters!

Sedan dags för SS-test. 4km stakning och 5km benskate. Jävligt jobbigt!!!! Kände av efterrätten i stakningen och stumnade i första backen på benskaten. K U L !
Hade så många negativa tankar idag under stakningen men jag tror jag håller dem för mig själv.
Första gången i alla fall, får se nästa gång om jag har förbättrat mig! Det blir kul!

Direkt vi kom hem var det dags att dra till stadion för skytte. En energikaka var tydligen inte tillräckligt för att klara av skyttet, det var det näst sämsta jag någonsin skjutit. Fy fan.

Efter den här dagen kände jag mig verkligen värd en pizza! Sa till mig själv efter förra pizzan jag åt (och spydde upp) den 31 mars: aldrig mer pizza!
Jag säger samma sak idag. Hade jag ätit lite mer hade jag spytt idag med. Aldrig mer pizza!

Nu är det matteuppgift för hela slanten. Jag sa ju att den jävla dagen inte var över!!!

Kommentera här: