>Lägerliv

Nu har lägret börjat på allvar. A3+ på förmiddagen, kändes riktigt bra faktiskt! :) Klev runt i två decimeter socker och låg på en vall där armbågen sjönk ner 5 cm i snön när man la sig.
Kroppen gjorde som jag ville, skyttet var ok men inte mer.

På eftermiddagen började vi med en prestigefylld innebandy-match. 1-2:orna mot 3-4:orna. Skön seger för 1-2:orna med 9-7! :D
Jag fick med mig en fläskläpp, ett uppsvällt bröst och en tatuering på låret. Allt signerat Elias... Men det var det värt! ;)
Styrka ovanpå detta. Jag körde skiten ur äldre pööjkan på core:n. Jag fick några ilskna blickar, först när jag valde 40-20 före 30-30 (tid), sedan när jag kom på två till övningar vi kunde köra. Träna, träna, träna - right?! ;)

Nu är jag helt slut i kroppen. Paradise börjar om en timme, och jag vill verkligen se det, men jag tror inte jag klarar av att hålla ögonen öppna...

Vi har fått tillökning i stugan också, Åsa och Kath har flyttat in och livar upp stämningen ännu mer.

Kommentera här: