Promenad

I morse tog jag en längre promenad med en av mina bästa vänner. Vi ses inte så ofta så vi har alltid mycket att prata om. Det var en promenad som gav mig mer energi än den tog (och der säger ganska mycket eftersom jag var tom på energi efteråt och var glad jag hade en banan med mig). 

Nästa gång vi ses kanske det finns en liten varelse som vill vara med överallt och det ser jag fram emot. Det har alltid varit så långt fram i framtiden så jag har liksom inte sett så tydliga bilder på det tidigare men nu kan jag verkligen se framför mig hur vi kommer ses med våra respektive och våra barn. Åka och hälsa på varandra. För min del ligger det fortfarande långt i framtiden men bilden blev tydlig idag.

Jag tycker alltid framtiden är spännande. Och min framtid har aldrig varit mer spännande. Jag har faktiskt ingen aning om hur mitt 2019 kommer utvecklas men oavsett så kommer jag fortsätta följa mitt motto: lev din dröm. Det kommer jag alltid göra. Jag har många drömmar och känner aldrig att jag måste ge upp en dröm. Jag väljer bara en annan, bättre dröm. Val och prioriteringar. Min bästa egenskap. Lyssna på magkänslan och vara trygg i mina val. Det är jag expert på. 

Kommentera här: