Nyårsmenyn

Förrätt: toast med avocado och räkor (och en chilidressing)

(null)

Varmrätt: limefilé (fläskfilégryta med smak av lime) med klyftpotatis 

(null)

Efterrätt: vaniljpannacotta med hallon

(null)

Ja, pannacottan blev inte så instagramvänlig, jag är ju rätt dålig på matbilder. Men det kan ha varit den godaste pannacottan jag ätit!! Kan ha varit hallonen som gjorde det också...

Även de två första rätterna var magiskt goda! Är otroligt nöjd med min egen insats (för- och efterrätt), jag tyckte de var godast. Ska väl inte ta åt mig hela äran, det var väldigt bra recept och jag gjorde det inte helt själv. Men även huvudrätten var sjukt god, grytan stod och kokade väldigt länge vilket jag tror var ett vinnande koncept. 

Ändå rätt nöjd med mitt val att stanna hemma över nyår, även om jag gissar att nyår på annan ort också hade varit galet bra! 

Kommentera här: