Lämnat Mora

Gillar verkligen att avsluta en vistelse hemma med en vilodag. Är alltid saker som jag tänker att jag ska fixa när jag är hemma som jag glömmer bort eller skjuter upp. Men tror jag hann med allt sånt igår. Mycket tack vare världens bästa föräldrar som ställer upp och hjälper till med allt jag behöver. Hade tur som åkte förbi mormor och morfar igår så morfar upptäckte att ett av mina halvljus inte lyste. Så då kunde pappa fixa det innan jag åkte idag. En sån grej som jag aldrig kunnat göra själv. 

Tvätta kan jag däremot göra och gjorde det halva dagen igår. En av fördelarna med att tvätta hemma är att ibland så hänger tvättarna sig själva fast jag är på stan...hehe. 

Idag körde jag alltså tillbaka till Trondheim. Det är en onödigt lång resa men andra halvan gick galet fort tack vare trevlig sällskap över telefon. Trots det och trots att jag gick upp (vad som kändes som) omänskligt tidigt så är jag inte framme i bra tid för att få till mitt planerade em-pass. Efter många om och men fick jag till ett styrkepass i morse, men herregud vad trött jag var! Vilket jag är nu också. Men hade varit kul att köra mitt planerade trappspänstpass. Och så är jag väldigt nyfiken på hur det ser ut på stadion. 

Kommentera här: