Typ (lite allt möjligt)

Jag maximerar varje minut av mitt sista dygn på Mallorca. Maximerar solandet. Gjorde ett försök till ett bad i havet, det var för kallt. Men har ju badat flera gånger i sommar så är ändå stolt över mig själv. Blev ett dopp i poolen på vilodagen när det var olidligt varmt också. Och poolen var tydligen kallare än havet. 

Njöt av havsutsikten på förmiddagspasset. Även om det inte riktigt blev enligt plan. Tog en omväg till den bästa trappen och orkade/hann inte springa mitt favoritparti efteråt. Men utsikten var typ densamma från vägen också. Typ. Kunglig trapp för spänst i alla fall. Jag älskar trappspänst! Så kul! Jobbigt och givande. 

Hunnit ner på stranden en sväng idag också. Men som sagt inget bad, mer än fötterna. Mina fötter har badat mycket den här veckan! Varje dag tror jag! 

Nej men jag tycker faktiskt det ska bli skönt att komma hem. Är dock lite orolig för vädret. Men jag tar det som det kommer. Har inte kollat väderprognosen liksom. Kollar vad det är för väder när jag är hemma. Det är lite så jag jobbar. Vädret kan man ju inte planera så det tar jag verkligen som det kommer! 

Ser så otroligt mycket fram emot mina vilodagar!! Även om det nu ser ut att bli en mindre än planerat, får se om S godkänner min nya plan. Men det blir i så fall ett träningspass på en resdag. Så det är väl detsamma typ. 

Men jag är i alla fall otroligt nöjd med mitt Mallorca-läger! Träningen här är lika bra som vanligt. Hade väl önskat att kroppen var lite piggare, men första hårda passet var ju väldigt bra. Och jag var ju lite sliten när jag åkte från Trondheim redan. Passar som sagt perfekt med vilovecka nu. Annars har det aldrig varit så dåligt väder på Mallorca som den här veckan men det är ändå så otroligt mycket bättre än i Norden. Jag är nöjd med mitt beslut att åka hit den sämsta perioden hemma. Några få dagar på barmark ska jag klara mellan lägrena nu. Även om det blir bara löpning. 

Det har varit väldigt fint att få dagar här nere med människor jag tycker så otroligt mycket om men bor långt ifrån annars. Väldigt fint. 
(null)
Jag hjärtar er!!!

Kommentera här: