Trasiga baksidor

Hade ju stora problem att gå nedför trappor efter Lidingö, baksida lår var helt trasig (läs=träningsvärk). Men återhämtade mig på tre dagar så det var skönt. I måndags körde jag löpintervaller igen och baksidorna blev halvtrasiga igen. Spänst på det i tisdags och de blev ännu mer halvtrasiga. Och så marklyft igår kväll. =heltrasiga. 

Så jag borde ju ha fattat att det var helt idiotiskt att köra löpning med stavar idag. Trodde faktiskt S skulle kommentera det i min ändrade plan, men kanske kommer ett "förstod jag väl-mejl" ikväll. Kom inte alls upp i puls idag, men fick ju "puste litt" ändå, så S hade väl varit nöjd med mig ändå. 

Det är ändå rätt konstigt att det känns bra att rulla baksidorna. Så de kan inte vara sååå trasiga. De känns dock trasiga när jag går. Men de kanske är positivt trasiga. Påväg att lagas. Och därför gör det inte ont att rulla. Hoppas. 

Annars så är jag HELT SJUKT sugen att skjuta!!! Idag är det exakt två veckor sedan jag avfyrade ett skott senast. LÄNGTAR tills klockan är tre då rytm-test står på programmet!!

They tell me think with my head 
Not that thing in my chest 
They got their hands at my neck this time 
But you’re the one that I want 
And if that’s really so wrong 
Then they don’t know what this feeling is like

Kommentera här: