Piggare

Idag är jag sååå mycket piggare än igår. Men kroppen gav signaler på att det var för tidigt att träna idag. Så blev ytterligare en dag med vardagsaktiviteter. Har inte behövt lika många och långa pauser idag så imorgon blir det första träningsdagen. 

Idag har jag bland annat bakat enormt gott äppelbröd på äpplen från trädgården. Vi plockade vinteräpplen i helgen, det blev sjukt mycket! Så nu har vi massa äpplen och äppelmos och jag har äppelbröd att ta med mig till Idre! Är fortfarande inte spikat när jag åker, men blir någon träningsdag hemma först i alla fall. 

Har även gjort snickers och ingefärsshots - min kuckelimuckmedicin. Sprängfullt av nyttigheter! 

Uträttat det ärende som jag glömde igår och lite annat. Jobbat lite förstås. Ja, jag har fått saker gjorda och dagen har gått fort! 

Kommentera här: