Dag 3

Jag är tvungen att skynda långsamt. Kroppen blir liksom inte helt 100, bättre och bättre, men inte 100. Jobbigast nu är smaken i munnen på morgonen. Svårt att förklara, men tror jag är extremt torr och därför har en sjuk smak i munnen. Alltså, det smakar som att jag är sjuk. Men det försvinner mer och mer under dagen. Annars är jag fortfarande slemmig, men det blir klart bättre för varje dag. 

I morse blev det 1,5 timme löpning. Pulsen är fortfarande orimligt låg. Snittade idag 59%, jag brukar annars ha sjukt svårt att ha så låg puls på löpning. Inte ens när jag har restjogg och bara ska springa superlugnt. Klassiskt är inte konstigt om jag ibland har låg puls, men löpning har jag extremt sällan det! Kroppen kändes OK liksom. Lite trött stundtals men bra emellanåt. 

Lars Keplers nya bok "Lazarus" släpptes idag så den har jag lyssnat på större delen av dagen. Speciellt under passet. Det gjorde passet lättare. Jag blev riktigt besviken på senaste boken, men den här verkar sjukt mycket bättre! "Sandmannen" (fjärde boken) är en av mina favoritböcker någonsin. 

Annars så måste jag bara säga hur underbart det är att kunna skjuta hål i hål på inskjutning med träningsammo. Inte haft den känslan på två år. Behövde verkligen ny pipa. 

Kommentera här: