Helgen

Jag har haft en väldigt bra helg på Sjusjøen. Förutom små steg framåt prestationsmässigt så har jag mått bra och varit glad. 
 
I onsdags fick jag ett besked som fick konsekvenser för helgens planering. Jag hanterade de förändringarna på ett utmärkt sätt och allting blev bra till slut. 
 
Jag och mamma hade en väldigt mysig helg tillsammans. 
 
Vet inte om det är såhär det är att vara del av en större klubb i Sverige, jag har aldrig varit med om det, men organisationen i Sør-Trøndelag skiskytterkrets är fantastisk. Har fått otroligt bra stöd därifrån och är otroligt tacksam för att jag får vara en del av Trondheim Biathlon Team och Trondhjems skiskyttere. 
 
Det är vinter och det är standard med vilodag på måndag. Lite svårare då jag har Tiller-träning på måndagskvällarna men brukar kunna röra mig minimalt ändå. Speciellt när vi kör inneträning, då blir det inte många steg på mig på träningen. Annars försöker jag spendera mestadelen av måndagarna i sängen. Funkar fint det.

Kommentera här: