Mamma på besök

I helgen har jag haft besök av mamma. Det har varit så mysigt och gett mig så mycket energi. 

Insåg också idag att jag inte öppnat datorn under hela den tiden hon var här. Nu har jag ju det mesta i telefonen då, men ändå. 

Det har blivit härliga skidturer, god mat, både hemmalagad och ute på byen. Och massa samtal om allt mellan himmel och jord. Vi såg även It’s complicated, sjukt bra film! Även om den var bättre de tre första gångerna jag såg den. Tror faktiskt det kan ha varit sista gången jag såg den nu. Jag är ju verkligen en sån som kan se/läsa saker om och om igen. Ibland är det alltid lika bra (Vänner, Harry Potter, Sex and the City) men ibland blir det sämre, efter två eller tre eller fyra gånger... Vi har verkligen fått uppleva Trøndervær också, på dagens pass så startade vi i sol och avslutade i snöstorm. Typiskt Trøndervær!!

(null)
Funderar om jag borde ha kombat eller om det faktiskt blåste för mycket? (Blåste mer idag när jag faktiskt sköt...)
(null)
Kari Traa-maffian!
(null)
Ännu godare än det ser ut!

Kommentera här: