En period

Jag är inne i en period just nu. En period där jag behöver skriva ner mina tankar klockan 23.41. En period där allting handlar om samma sak. En period där jag läser gamla meddelanden, gamla blogginlägg. En period som tar mig tillbaka i tiden. 

Jag fick ett meddelande på messenger från en person jag inte skrivit med på messenger på fyra år men som jag innan dess skrivit (i stort sett) alla tankar och känslor jag haft inom mig under en lång tidsperiod. Jag läste igenom dessa meddelanden. Fyllde i luckorna via min blogg och gamla sms. Påmindes om saker jag hade glömt. Sögs tillbaka i tiden. 

Jag hittade en klänning som jag inte burit på nästan sex år. Det är min b-klänning. Jag kan inte göra mig av med den. Jag måste ha kvar den. Av både en och två anledningar. Jag tog på mig den idag. Och upplevde en av anledningarna. Den är sjukt snygg! Jag gick runt i den medan jag packade. Kände mig snygg. 
 
I want someone who can make me feel the way you made me feel

En period när jag funderar om det är du som gör att jag inte vill vara blond. 

Kommentera här: