Dagen efter

Sitter på tåget hem till Mora nu och lyckades skumpa bort det inlägg jag nyss skrev. Jag skulle byta app från meddelanden tillbaka till bloggen men så stängde jag tydligen ner bloggen istället. Drygt som fan. Orkar inte skriva allt igen så kör en kort sammanfattning. 

Gårdagen bjöd på ett litet födelsedagsparty. Det var verkligen sjukt trevligt! Helt underbart att träffa mina fina vänner i stan igen! Det var lyckorus många gånger om under kvällen. Så mycket kärlek. Verkligen en lyckad kväll, tack för det!

Att vi dessutom startade kvällen med mitt favoritspel från högstadietiden, "land och stad", var verkligen toppen. Hoppas jag var bättre på det på den tiden, än vad jag var igår... Hela havet stormar var jag dock bäst på, sjukt skön seger! 

Tittar ut genom fönstret och ser snö och sol. Det ser ut som skare. Jag hoppas på skaråkning i påsk. Man kan ju faktiskt inte ha det ena utan det andra!

Kommentera här: