En bra dag!

Idag har varit en bra dag! En sån där dag när parkeringsplatsen närmast ingången på City Syd är ledig halv fem på en vardag. En sån dag när de äntligen har fått in økologisk appelsinjuice på Coop OBS. 

Har annars ett stort dilemma när det kommer till norska butiker. Jag ÄLSKAR Coop OBS, men det är långt ifrån min närmaste butik. Aldrig kollat hur långt det är dit eller hur lång tid det tar att köra, men det är en bit. Ändå så handlar jag där nästan varje vecka. Det är typ som Ica Maxi, de har ALLT! Det är dessutom otroligt bra ekologiskt utbud jämfört med många andra norska butiker, mest tack vare Änglamark (ÄLSKAR Änglamark!) Men har haft problem att hitta någon riktigt god juice där. En riktigt, RIKTIGT god juice, dessutom ekologisk, finns däremot på Rema, 500m hemifrån. Men Rema har inte ens ekologiska bananer, så därför handlar jag bara juice där, och "kompletterande" handlingar. 

I vilket fall så har jag inte smakat den ekologiska juicen från Coop än, men det är från den näst bästa tillverkaren av juice jag provat i Norge så jag har en väldigt bra känsla! 

Långt inlägg om juice???

Avslutade dagen på bästa sätt också, enligt bilden nedan. 
(null)

Kommentera här: