Den här vintern

Alltså, jag vill aldrig att den här vintern ska ta slut! Det har verkligen varit bästa vintern på väldigt många år och det har som varit det sen i november! Det har som inte ens varit någon svacka! Och med den snömängden som ligger nu så kommer vi klara oss tills våren officiellt är här! Alltså, det är verkligen helt obeskrivligt att få uppleva det här igen! Så mycket jag har njutit den här vintern minns jag inte ens när jag gjorde senast. Jag vill aldrig att den här vintern ska ta slut! 

Men det är vår i luften nu. Solen värmer och smälter snön. Ser väldigt mycket fram emot vårvintern också, årets bästa årstid! Ska fortsätta att njuta av snön och vädret som vi bjuds på. 

Har också en enorm tävlingslängtan. Den kommer alltid när det går för långt mellan tävlingshelgerna. Blir svårt att klara ännu en tävlingsfri helg men sen smäller det igen! Och jag längtar så mycket efter att få avsluta den här vintern med tre roliga tävlingshelger! Det är ju faktiskt långt kvar av vintern, så jag ska fortsätta njuta! 

Njuta av bästa vintern någonsin. En vinter jag inte vill ska ta slut. 

Kommentera här: