Lång uppvärmning

Eftersom jag hade vila idag ville jag köra en lång uppvärmning. Det var också ganska kyligt så den blev extra lång. Typ 50 minuter. Men det var nog bra för sen kändes det bra på impulserna. Hela passet kändes bra faktiskt, utom sista 5 på skidorna typ. Nedjoggen var bra igen. Men då hade jag fått i mig en macka också. Riktigt gott bröd jag gjorde igår. Ännu godare med brunost. 

Skyttet var bra också. Två dumma sistaskott i stå slank ut vilket var surt. Men annars är jag nöjd. Några skott som kändes som bom men som blev träff och några skott som kändes som träff som blev bom. Så kan det gå ibland. Hade 20/20 på uppvärmningen och 17+18 efter åtta impulser. Så 93% i ligg och 90 i stå totalt. 

Avslutade med ett par impulser uppför också (de innan skytte var alla på stadionplatten). Och så åkte jag banan inför imorgon. Den är riktigt fin! 

Dagarna har gått så fort att jag inte riktigt hängt med att det är 29 och tävling imorgon. Men det är det. Och det ska bli riktigt kul! 

Kommentera här: