Rundtur

Tänkte bjuda på en liten rundtur i min lägenhet. Så nöjd och stolt över hur fin den är! Känner mer och mer hur glad jag är över att vara här! Träningsmotivationen smyger sig på också. Har motivation till det mesta just nu!

(null)
Uteplats. Något jag inte är van vid och inte vet hur jag ska tackla. Men det visar sig. Glad över möjligheterna det ger i alla fall!

(null)
Hallen. Pappa fixade upp skotork också, grymt!

(null)
(null)
(null)
Stort vardagsrum! Sjukt nöjd med hur fint vi fixade till det! Och skönt med ytor!

(null)
(null)
Köket. Kanske det viktigaste rummet enligt mig. Trodde aldrig jag skulle få in all min köksutrustning men med lite hjälp av översta hyllan i garderoben så gick det! Fantastiskt! Mamma pyntade fint och jag blev sjukt nöjd när mitt gamla pris från andra årets upplaga av H24 BC kunde vara stöd åt mina kokböcker! Alltså, är så sjukt nöjd med allt i lägenheten...

(null)
Sovrummet. Ganska litet men fick ändå in lite prylar som inte fick plats någon annan stans. Fick bli så. Pilatesbollen är liksom svår att gömma undan. Fick den i alla fall utanför bild... 

(null)
(null)
Och slutligen badrummet. Skåpen är större än de ser ut och lådorna från Ikea blev perfekta som komplement. Observera Löwengrip-invasionen, framförallt i duschkabinen. Förresten, jag som hatar duschkabiner, gillar faktiskt den här! Lite nice sådär. 

Nej men, lite halvdåliga förvaringsmöjligheter men annars en helt perfekt lägenhet! Men löste problemen på bästa sätt och är otroligt nöjd med helheten! Här kommer jag trivas fantastiskt bra!

Kommentera här: