Ambitiös

Började dagen med en sväng på campus. Träffade min handledare och kursansvarig. Våra mätningar på Lillehammer nästa vecka krockar ju med mina obligatoriska campusdagar denna höst. Men fick godkänt att fixa datainsamlingen istället, bara jag uppdaterade mig om vad som sas på mötet. Känner att möjligheten att åka till Lillehammer är något jag verkligen inte kan tacka nej till så det kändes bra. Samtidigt så kan jag teoretiskt närvara första dagen på campusmötet. Det blir bara sju timmars mer bilåkande än de planerade fem i början av nästa vecka. Har inte sett schemat än, men är övertygad om att när jag får se det i slutet av den här veckan så kommer jag vilja vara med första dagen på mötet, ambitiös som man är. Men jag vet att jag verkligen inte borde. Säger jag till S att jag vill åka hit över dagen på måndag så kommer han ge mig hans patenterade du-är-inte-klok-blick. 

Blev även ett styrkepass när jag ändå var på campus. Eller nej, det var halva anledningen till att jag var på campus... 

Har fan ont i hela kroppen efter helgen. Ömma muskler lite överallt. Inte skönt. 

Kommentera här: