Söndag

Jag tog ett steg tillbaka i förkylningen igår. Sjukt frustrerande! I förrgår kände jag mig i stort sett frisk, inte så frisk att jag ville träna men tog en lång, rask promenad med moster. Sen höll jag igång under dagen. Och så blev det ett steg tillbaka igår. Annars hade jag nog suttit i en bil till Lillehammer just nu. Men det gör jag alltså inte. Tagit en promenad idag också och känner mig frisk nog att hålla igång. Men ska ta det lugnt idag också och så hoppas jag innerligt att jag kan träna imorgon. 

Fick ju flera extra dagar hemma, efter att påskhelgen susat förbi så sjukt snabbt, men eftersom jag spenderat de flesta av de dagarna i sjuksäng så räknas de ju typ inte. Tänkte ju jag skulle utnyttja möjligheten till att tex åka till Garberg och ta en fin skidtur på de fina spåren där. Har fortfarande förhoppning om att hinna med det men har nu bara två dagar kvar innan jag åker härifrån. Blev en annan liftning än jag tänkt till Ramundberget, men det är nästa destination. Längtar dit!

Vi har hunnit med en filmkväll här hemma. Mamma, pappa och jag såg All Inclusive, den svenska filmen som gick på bio i höstas. Ville se den på bio då men det passade inte. Den var verkligen jättebra! Bara några minuter in i filmen så skrattade mamma och jag så mycket att tårarna rann. Den kan jag verkligen rekommendera! Jag vill se den igen!
(null)

Kommentera här: