Less

Blev väldigt förvånad när jag på snap-kartan såg en bild av mig själv som verkligen beskrev mitt tillstånd i det ögonblicket. Jag hade bokat direktflyg hem också och ett ganska sent sådant, 20.55 närmare bestämt. Men vi blev ungefär 45 minuter försenade, sjukt drygt. Delar av  E6:an var dessutom avstängd så fick åka omväg hem. Stängde av mobilen klockan 00:17 inatt. Fruktansvärt trött. 


Meningen var att jag idag skulle lägga upp ett positivt inlägg om en insikt jag fick förra veckan. Men det verkar som det inte stämde över huvud taget så sparar det inlägget bland utkast ett tag till. 

Istället skriver jag ner de tankar som snurrade i huvudet när jag bredde ut fröknäckesmeten på plåten för några minuter sedan. 

Jag är så fruktansvärt less på att hela tiden göra allting för att uppnå mina mål i livet och inte komma ett enda steg närmare!

Ja, det är det enda jag har att säga. 

Kommentera här: