Vilodag i Trondheim

Det blev en väldigt bra vilodag trots allt. Jag är harmonisk just nu, lever här och nu och ser något positivt i allt. Hittar lösningar på problem och planerar om när det behövs. 

Skrev ju om min plan för denna vilodag för en vecka sedan, den planen skakades om rejält när tävlingsammunitionen inte kommit till Trondheim och teamet inte kunde testa idag. Nytt testdatum blev 12 november och min plan om att åka direkt till Östersund (ev via Mora) efter lägret i Idre fick ändras. Så nu blir det faktiskt fyra dagar i Trondheim i perioden 4 oktober till 20 november. Dubbelt så mycket som planerat!

Men jag var faktiskt tvungen att åka till Trondheim ändå. Dels för att jag öppnade mitt sista par linser i lördags och slängde mina gamla. Det var innan jag fick veta att ammo-testet var framflyttat. Så jag var tvungen att få tag på nya linser. Och så hade jag tid hos fysion idag. 

Såhär efter besöket så skulle jag egentligen kunnat be G hämta ut mina linser och tagit med till Idre och hållit tummarna för att jag inte skulle tappa en lins tills på fredag. Så bra gick besöket. De avslutande orden från fysion var att jag inte behövde komma dit mer. För mig var det inget avslut då jag tror att jag kommer behöva det någon gång i framtiden men otroligt skönt att höra att benen nu är så pass bra att jag kan sköta mig själv. Jag har pallat en vecka på Mallis, blivit bättre och bättre, jag har pallat snart 20 timmar skateåkning på snö och fortfarande blivit bättre!! Jag jobbar såklart mer än någonsin med stretching, foamroller och alla andra möjligheter som bjuds vilket säkert bidrar, och det känns otroligt härligt att det räcker! Pakkade lår är förhoppningsvis ett minne blott!

Hann med att göra snickers också! Fint att vara hemma!

G bjöd dessutom på kanske de godaste hemmagjorda sötpotatispommesstrips jag nånsin smakat till middag. Ihop med lax och wokgrönsaker var det en helt underbar middag att få serverad. Hade nog varit glad för vad som helst egentligen men det blev verkligen lyxmiddag!

Så det har varit en väldigt bra vilodag. 

Bilresor går ju också väldigt bra när man har sällskap av Lisbeth Salander. Hängt med henne i fem timmar idag. Trevligt. 

Kommentera här: