Sliten

Puh, jag är sliten alltså! Kändes inte riktigt så i slutet av lägret och på väg hem. Kanske är något med luften i Östersund? Eller bara att det tar mer på krafterna här? 
 
Som sagt så brukar jag ju bli seg i benen av att vila och kör därför numera alltid stakpass först om jag vilat mer än en dag. Ganska skönt med stakpass även efter bara en vilodag, men inget måste. Stakning och styrka imorse med andra ord. Gick riktigt segt! Kom igång hyfsat lagom tills jag skulle vända och möttes av enorm motvind. Var inte glad i livet just då. Vet inte om jag kan säga att styrkan gick bra heller, nej, det gjorde den inte, men kunde i alla fall konstatera att jag behöver addera ett gummiband i gummibandsövningen. Styrkan där är bra nu, har dock inte uthålligheten. Tappade det fort i april. Men skönt att känna sig stark i alla fall, sådär att fötterna slår i golvet hela tiden, sjukt drygt, därför - upp ett gummiband!
 
Var väldigt nära att stryka eftermiddagspasset då det kändes så dåligt imorse men ger kroppen ytterligare en chans idag. Kan ju vara vilodagsseghet och inte att jag är sliten. Kan vara... Har bara ett pass planerat och brukar respondera bra även på halva vilodagar. Så kanske vilar på förmiddagen imorgon. Vi får se. 

Kommentera här: