Positivt besked

Dagarna i Trondheim fick ett otroligt bra avslut! Sista kvällen fick jag beskedet jag väntat på, att jag i höst kommer flytta dit jag helst vill flytta, in på det då lediga rummet hos Gunhild. Var dit och kollade på lägenheten och rummet i söndags, med helt andra ögon än när jag tidigare hälsat på där och kunde verkligen konstatera att det är en perfekt lägenhet! Rumslig, fräsch, med allt man behöver! Rummet jag kommer flytta in på är lagom stort, väldigt fint och bra utrustat. Läget på lägenheten är perfekt, bara lite längre till de delar av staden jag börjat se fram emot att utforska...hehe. Känns otroligt bra att veta vart jag ska flytta i höst, vilka jag kommer bo med och hur det srt ut där. Jag är övertygad om att vi kommer bli ett bra team i lägenheten och att jag kommer trivas väldigt bra!


Igår blev det ett bra förmiddagspass med Sara där vi började med skytte och fortsatte sedan med en rullskidtur. Jag är så glad över att jag hittat så fina vänner i den stad som jag ser min framtid i. Det betyder otroligt mycket!

Idag drog jag årets andra cykeltur. Det gick ganska bra ändå så tror nog jag ska klara en sisådär 17 timmar cykel nästa vecka. 

Kommentera här: