Älskar våren 2017

Äntligen är vi på väg till Mallorca! Befinner mig just nu på Arlanda för kort mellanlandning innan vi flyger vidare till Palma! Ser verkligen fram emot att komma dit, ser fram emot fin träning och att bara ha det bra under 10 dagar! 


Igår kväll läste jag igenom C-uppsatsen en sista gång. Jag gjorde en pdf och loggade in på studentportalen för att lämna in den. Men när jag öppnade lärplattformen möttes jag av ordet "error". Sen dess har jag varit inne där i snitt en gång i timmen för att försöka lämna in min uppsats. Inte lyckats hittills... Men så fort den öppnas igen ska jag lämna in uppsatsen. Inget mer småfix, nu är den klar! Blev som sagt väldigt nöjd med den tillslut!

Våren kom till slut och igår blev det grillpremiär i ett soligt och varmt Östersund. Fint det!

När man efter en fotosession tycker att den bästa bilden var den som du inte visste blev tagen som inte alls speglade vad du ville visa med fotot. 

Kommentera här: