Underbart att komma hem!

Jag har nog aldrig någonsin upplevt det så otroligt underbart att komma hem! Men idag när jag steg in genom dörren till mitt barndomshem så kände jag mig så lycklig. Jag vet inte vad det luktade, men det luktade hemma! Till och med tvålen inne på toaletten, som jag avskydde senast jag var hemma, luktade gott! För den luktade hemma! 


Ska verkligen njuta av att vara hemma nu. Försöka samla positiv energi och lämna allt negativt bakom mig. 

Ska göra en sån där grej som jag provat förr och som funkat: från och med nu ska jag bara vara positiv i bloggen! Bara skriva positiva saker! Ska även försöka att inte tänka på negativa saker utan alltid vända allting till något positivt! Det finns alltid något positivt med allting, gäller bara att hitta det! 

Jag hoppas och tror att 1,5 vecka med min älskade familj (minus mellanbror) ska göra mig väldigt gott. Jag hoppas att humöret ska vända och bara bli bättre och bättre. Och jag hoppas samma gäller för min form!

En positiv sak idag: ringde fem samtal på vägen hem idag. Två svarade inte och två svarade att de inte hade tid att prata. Hade jag haft samma självkänsla som A.Wikström, 22, så hade jag nog känt mig ganska värdelös som människa, ganska oönskad. Men idag brydde jag mig liksom inte. Whatever liksom, det betyder ju inte att de inte tycker om mig. Vilket jag nog hade tänkt för tre år sen. 

Min självkänsla blir i alla fall bättre och bättre!

Kommentera här: