Ett pass

Idag har jag ett pass och en lång att-göra-lista. Passet är avklarat och att-göra-listan återstår. 


Det blev en lång klassisk tur. Började med kombtest, 90% träff. Helt ok. Sen fick jag sällskap av Ingela och Bettan ut på de långa spåren som håller sig trots plusgrader i många dagar nu. Har även kommit en del snö, trots plusgrader, vilket kan vara en bidragande orsak. Väldigt härligt att få till långa pass på långa spår såhär i slutet av säsongen. 

Mitt pulsbälte ville inte träna idag så det fick bli kvar i bilen. Kunde istället gå på känsla. Känslan var väl att det av och till gick lite för fort men hade ändå inga problem att orka drygt 2,5 timme. En av sakerna jag vill göra lite annorlunda (bättre?) nästa säsong är att våga gå lite mer i I2-zonen än jag gjort i år. Kommer återkomma till detta när jag sammanfattar säsongen i april. Idag fick jag prova på det i alla fall och tror inte det kommer sabba någonting framöver. Eller, jag tror att jag hade en del tid i I2 idag. Jag vet ju inte eftersom jag inte hade något pulsband på mig! 

Kommentera här: