Dagens citat

- "Jag skulle hämta en t-shirt och letade i alla garderoberna i ditt rum utan att hitta någon!"
 
Brorsan efter att jag glömt att tala om för honom att jag flyttat hans kläder till hans rum och mina kläder till mitt rum... Vi bytte ju rum i somras, brorsan och jag. Men eftersom jag knappt varit hemma sen dess så har jag inte flyttat mina saker från mitt gamla rum. Han har inte heller flyttat sina saker från mitt rum... Men igår gjorde jag ett första ryck och bytte plats på alla kläder. Försökte även flytta alla mina saker, men dessvärre har brorsan för mycket saker kvar i mitt rum, så mina saker får inte plats. Har nu bett honom att tills nästa gång jag kommer hem, att flytta sina saker till sitt rum. En del i alla fall... Får nog stå ut med allt lego. För det är inte lite lego vi har... 
 
Idag blev det ett lugnt skatepass i Vasaloppsspåret på förmiddagen. Åkte tills jag blev trött och sen vände jag. 45 minuter i väldigt långsamt tempo. Märkte redan på första rakan att pulsen steg till I2 direkt jag försökte åka lite bättre tekniskt på trean. Så jag chillade lite. Pressade inte trean för mycket, men åkte ändå så bra tekniskt jag kunde. Kroppen känns mycket bättre men fortfarande otroligt stela höftböjare. Annars rätt bra. Hoppas kunna göra mig själv rättvisa i helgen!
 
På kvällen blev det ett gästspel på Mora Biathlons träning. Drog ett precisionstest innan träningen började och var sedan med på inskjutning och början av träningen. Kul att träffa alla igen och hade svårt att slita mig därifrån. Har kommit att bry mig så mycket om de ungdomarna jag tränade i somras. Ska nog leka lite hjälp-tränare även i sommar när jag bor hemma. 

Kommentera här: