As

I morse gick jag upp tidigt. Det första jag gjorde var att kolla vädret i Åre. Ingela och jag hade pratat om att åka dit men idag såg vädret bättre ut här i stan så vi körde här istället. Det blev verkligen en fantastiskt fin tur, helt perfekta förutsättningar med manchester, några minusgrader i starten och sedan en sol som värmde mer och mer. Fick med mig en bra känsla från passet också, så det var ett plus i kanten. Väldigt viktigt att få kvalitetstid med en fin vän.
 
Kör bara ett pass idag. Efter en hyfsat tuff träningsvecka är det nu dags att successivt trappa ner på träningen för att samla överskott och få till den där sista lilla formen. Så då kör jag bara ett pass idag. Känner mig otroligt trygg i min träningsplanering nu. Det är verkligen skönt att känna så. Känns också otroligt bra inför nästa år. Jag vet vad jag ska göra nästa år, vissa saker som varit väldigt bra och vissa saker som jag vill förändra lite. Vissa saker är jag osäker på också men får gå igenom allt med personer jag litar på efter säsongen och spika saker och ting.
 
Tog ju även en bild igår på mig med utrustningen på testet men glömde publicera den, men här kommer den! Lite mörk tyvärr, klicka på den för att förstora.
 
As I lay me down to sleep, I wish that you were here with me 
And I know I shouldn't think about you but I do, all the time

Kommentera här: