Energipåfyllnad

Gårdagens vilodag var verkligen en "energipåfyllnads-dag". Först ett långt samtal med Å, sen uträttade jag en hel del ärenden på stan. Sen mötte jag upp nästan hela familjen på Kaffestugan för traditionsenlig Ceasarsallad-lunch där i finvädret. Avslutade dagen med ett bra precisionspass (efter två dygn med stormvindar var det härligt att få lite fina samlingar, hade dock önskat att jag inte sköt bort 6p på första 5 skotten då jag senare bara sköt bort 7p på kommande 25 skott, stående var bra förutom några slängskott och nu är årets snitt 503) och (även det traditionsenligt) båttur till Wasastugan för middag med HELA familjen. Vi har köpt ny båt och den går väldigt fint! God mat fick jag också, både till lunch och middag. Verkligen en bra dag!
 
Hann med ett frisörbesök också, det var verkligen på tiden. Har fått alldeles för långt hår på slutet så det var väldigt skönt att få ner det till en rimlig längd, men kommer sakna min lååånga fläta. 
Före och efter. Älskar förresten mina nya shorts. Räddade ett par vita jeans från mammas garderobsrensning och klippte av dem. Var i stort behov av nya shorts så det var verkligen en win-win!!

Kommentera här: