Frågestund

Dagens jubileumsinlägg är jag lite nervös för. Jag tänkte nämligen öppna upp för en frågestund. Där man kan fråga om allt mellan himmel och jord och jag måste svara ärligt! Det är jag lite nervös för. 

Frågorna ställs i kommentarsfältet och för att göra det lite extra spännande så kommer jag dölja alla kommentarer tills svaren kommer. Jag har satt upp 28/1 som datum för att publicera svaren. Det är alltså en månad efter min bloggs 10:e födelsedag och blir det som kommer avsluta mitt 10årsjubileum. 
 
Så nu är det bara att fråga på!
1 Carina:

skriven

Hej
Jag har en hel del funderingar varför du väljer att träna själv med eget upplägg?
Har du funderat hur det påverkar att du inte har någon annan som driver på resp bromsar?
Vad ör ditt framtida mål att jobba som?
Vad är det som du hela tiden verkar vilja vara någonannanstans? och inte nöja dig med här och nu
Vad har du för mål med din skidsatsning?
Har du inte funderat på att ta någon mental coach till hjälp? Det verkar ha låst sig för dig.
Har du någon drömtränare?
Har du ingått någon gång i någon satsning typ utvecklingslag etc

2 Kajsa Kavat:

skriven

Vad är din adress till hejpucko? du kan skicka mail om du inte vill skriva ut den

Ibland har det kännts som du har skrivit om Asperger? eller något annat är det så? Behöver du heller inte skriva offentligt

Kommentera här: