Byen!!

Dagarna har verkligen rullat på i maximal fart den här veckan. Igår tränade jag först ett pass med Ingela och Frida, väldigt trevligt! Sen blev det även lunchdejt med Ingela, ännu trevligare. Och sen var jag till skolan på seminarium om allas projektplanen inför C-uppsatsen. Kände mig faktiskt väldigt nöjd med min plan efter det seminariet! Trots att jag inte alls var nöjd med den när jag skickade in den efter att ha skjutit upp skrivningen under nästan hela julen. Finns otroligt mycket att förbättra inför C-uppsatsen, men känns som jag har fått en väldigt bra start på mitt skrivande i alla fall! Skönt!!


Efter det gick jag snabbt hem och halvt slängde i mig middagen, packade det sista och satte mig i bilen. 3,5 timme senare körde jag (fast) in på Saras gata och ytterligare några minuter senare (efter lite sand) kunde jag packa in mina tillhörigheter. 

Befinner mig alltså nu i byen i mitt hjärta, TRONDHEIM!! Känns helt otroligt underbart. Jag bara kände hur mitt hjärta svämmade över när jag närmade mig byen med spellistan "kär i trondheim" i högtalarna. Det gjorde ingenting att det regnade, jag var bara lycklig! Regnet gick sedan över i snöblandat och sedan i bara snö så det ligger några centimeter på min bil nu. Åh, vad jag ska njuta av varje minut i byen. För just nu vet jag inte hur många det blir. Vill gärna bli kvar tills på tisdag typ, men har bara spikat boende till imorgon, hehe. Ja ja, det visar sig. Nu blir det träning på Granåsen, wop wop!

Kommentera här: