MVG

Idag fick jag äntligen med mig ett riktigt bra skjutresultat. Det var verkligen på tiden! 95% träff i ligg och 100% träff i stå. Mycket väl godkänt. Bommen i ligg kändes dessutom som en träff och kunde i efterhand se att alla mina skott var på den högra delen av pricken. Hade ingen kikare så nöjde mig efter en halvdan inskjutning (men ingen högertendens då...) Men det var i alla fall väldigt härligt att få med sig ett så pass bra skjutresultat på sista skyttepasset innan jag drar till Hede. Hade en väldigt bra känsla i åkningen idag också, åtminstone första varvet på konstsnöslingan (som vi fortfarande snurrar på). Sådär bra att jag bara diagonalade på uppför och kommer på mig själv att jag kanske borde kolla pulsen och när jag gör det så är den redan uppe i I2, utan att det känns så. Så bra känsla... 
 
Annars så är det fortsatt en hel del plugg, men känns ändå bra. Inte lika tråkigt som det brukar vara när det är mycket plugg. Däremot långt ifrån MVG där...i alla fall på måndagens tenta. Ingen aning om hur det ska gå. För även om det just nu är ganska skönt att ha plugget, för annars hade jag verkligen övertaggat Hede (längtar sååå till att tävla där i helgen!!!) men på torsdag ska jag trycka på off-knappen och känner jag mig själv rätt så kommer jag inte ha några problem att bara foka skidskytte i helgen, trots tenta på måndag. Men jag känner att jag bryr mig inte så mycket om den tentan. Det får gå som det gå. Det värsta som kan hända är att jag får noll poäng liksom. Och har jag överlevt 3 poäng på en 50p-psykologitenta så ska jag nog överleva det också. Jag har inga problem med att skjuta saker på framtiden. Speciellt inte skolrelaterade saker. Helt sjukt att jag tar examen i vår. 

Kommentera här: