Vad jag har lust med

Kan inte direkt kategorisera mig som "solskensskidåkare" nu i april... Igår när det spöregnade var jag ute och sprang och idag när det var strålande sol körde jag ett styrkepass inne i gymmet... Men men, jag går på lusten när det kommer till april-träning och det jag tränat nu i april är precis vad jag haft lust med! Oavsett väder... 
 
Som sagt så var dagen idag ganska lik gårdagen. Lite träning, lite plugg, lite saker från att-göra-listan. Avklarat en hel del ärenden på stan, välbehövligt. 
 
Och dagen rundades av med en fika på stan med en kompis jag inte träffat på väldigt länge, det var väldigt trevligt! Känns ändå rätt bra att man för en gångs skull inte behöver tänka två gånger om man verkligen ska ta en fika på stan. Vilket jag gör 11 månader om året. Oftast gör jag det, men inte om jag tränat väldigt hårt, då är kroppen för mottaglig för sjukdomar och då står jag över.
 
Har även börjat packa inför påsk i fjällen. Drar hemåt imorgon eftermiddag, ska dra ett rejält ryck med plugget innan dess. Så imorgon blir det vilodag! Det tror jag min kropp kommer behöva, börjar redan känna av träningsvärken...
 
Update - jo just det, jag fick idag svar på min sista tenta. För det blev min sista tenta!! Jag fick till och med C! Så underbart! Jag har gjort min sista tenta i min kandidatexamen i idrottsvetenskap, har nu "bara" C-uppsatsen kvar! Heeeelt underbart! Så ja, det blev en bra födelsedag i år!!

Kommentera här: