Dålig start

Jag har inte haft någon lysande start på årets påsk. Småsaker egentligen, bryr mig inte särskilt mycket heller. Bara konstaterar att jag inte direkt är inne i ett flow. 


Började när jag bokade Mallis-resa igår, lite dyrare än planlagt. Bra resa och det billigaste som fanns JUST DÅ. Men hade tydligen varit hälften så billigt en stund tidigare. Ja ja. Vill dit oavsett. 

Sen pajade mina solbrillor i morse. Såna där 7kronors från Ali Express, så vad kan man förvänta sig? Men det var de enda jag hade med mig i helgen, så lär väl få glassa i skidglasögon...om det nu blir någon sol i helgen!

Sen var jag på Maxi och handlade. Skulle köpa ingredienser till en räkcheesecake jag ska göra i helgen. Tog en citron, scannade den och gick vidare. Sen kom jag på att jag har snart slut på ingefärsshots så jag vände tillbaka till citronerna. Var väldigt svårt att scanna så jag orkade bara pipa en gång (stod där och försökte 100 gånger). När jag kom hem insåg jag att jag glömt lägga ner den andra citronen i kassen. 8kr åt helvete.

Tror det var nåt mer men minns det inte nu...

Inte gick det nå bra och träna i morse heller. Men men. Nu kan det bara bli bättre!! Har stora förhoppningar på den här påsken! Några bra saker har hänt idag också, det bästa var när jag kom ner i köket i morse och såg ryggtavlan på min längsta bror!! Inte sett honom sen i jul, så det gjorde mig riktigt lycklig i hjärtat!! Tänk att jag ska få umgås med min familj hela helgen! Vad gör det då om man pajar solglasögonen liksom?? 

Kommentera här: