Perspektiv

Måste bara säga hur härligt det är med vintertid! Vaknade vid 6 imorse (vintertid) och har hunnit med såå mycket idag och än är inte dagen slut!

Ikväll var jag på träning med Mora Biathlon. Så härligt att träffa dem igen, även om inte alla var där. Också otroligt kul att se hur ungdomarna har utvecklats från jag började med dem till idag! Ser fram emot att se hur det går för dem i vinter!!

Jag sköt själv också. NSSF1 test, dvs 40+40 innerring. Jag tyckte inte det kändes jättebra, helt okej, men flera dåliga skott. Väntar ju på den dagen jag sätter 80 innerringsträff!

Efter träningen pratade jag med en av tjejerna. Hon var nöjd över att ha träffat 3 skott på liggprick, det var första gången. Hon är 8 år gammal och har tränat skidskytte i bara några veckor. Hon frågade mig hur många träff jag hade. Jag fick springa och hämta tavlan och kolla. Berättade sedan att jag hade haft 100/100 träff idag om man räknade inskjutningen. Lite kontraster!

Det gör att man får lite perspektiv. Gör att man kanske ska förstå att man har blivit rätt bra på det man tränat på de senaste 12 åren.

Inte helt nöjd. Var ju några kant in osv.

Kommentera här: