Helt slut

Tuff träningsdag idag. I morse hade jag planerat det pass jag saknat mest de senaste åren: 6x6minuter 90%. Fast när jag körde mindes jag inte alls varför det varit mitt favoritpass. Kroppen var inte alls med mig idag och pulsen var inte tillräckligt hög. Märkte efter ett tag att när jag åkte på tvåan så var pulsen bra, men "backen" från Nusnäs till Färnäs var tydligen en backe man kör trean typ hela vägen... Ja, då vet jag det då. Backen upp mot asfaltsverket var bättre så pulsen var bättre mot slutet. Lyckades få mer tid i I4 än i I3-zonen, det satt långt inne men väldigt skönt då det var tänkt som ett I4-pass. 

På eftermiddagen var jag på besök på min andra praktikplats, Mora Träningscenter och provade på två för mig nya pass, Grit Strenght och FC cirkel. Båda passen var riktigt jobbiga och bra. Och nu är jag helt slut! Kommer somna gott ikväll. 

Kommentera här: