Svår orientering

Idag blev inte alls en lika rolig dag. Bommade en halvtimme (!) till andra kontrollen och sen var jag less. Kroppen funkade inte och även om jag orienterade helt okej efter det så var det inge roligt längre. Det var riktigt svårt idag, men det tror jag det var för alla. Jag har ändå alltid känt mig bra som orienterare och tycker att jag ser vart på kartan jag är. Men idag trodde jag verkligen jag var helt rätt när jag bommade bort mig totalt så jag kanske inte är så bra som jag tror.

Mina förhoppningar om en framskjuten placering grusade jag ju rejält idag. Vet inte om det är någon tröst, men det var inte bara jag som bommade bort mig idag...

Köpte i alla fall en ny kompass efteråt. Min har ballat ur. Vet inte om jag kan skylla på den idag men nu kan jag inte skylla på den i framtiden i alla fall!

Fick fruktansvärd träningsvärk igår och har så ont i benen idag. Hoppas verkligen inte att det blir värre! Imorgon åker jag till Torsby och är med på elitlägrets andra halva. Ska bli kul! Om mina ben återhämtar sig vill säga...

Dagens karta. Väldigt svår för att vara "medelsvår" tycker jag...

Kommentera här: