Night

Blev besviken när jag inte persade i chins idag, trots att jag inte kört det på fyra månader. Det säger en del om hur stark jag känner mig just nu...!

Riktigt bra eftermiddagspass. Givande och med en bra känsla. Det flyter på nu. Det är skönt.

Eftersom jag bara hade ett pass igår hade jag planerat att hinna med att göra några grejer. Med det blev OS och så blev det ett skyttepass. Och sen var det dags att äta middag. Och så hann jag ingenting.

Fick istället vara effektiv idag. Gjorde hallonsylt samtidigt som jag kokade ris till lunch (gör alltid matlådor så jag bara kokar pasta till lunch, så går det snabbt. Men idag bjöds det på brownie efter økten så då kostade jag på mig en dubbelt så lång koktid). Gick ut med lite grejer i förrådet och hämtade mina fina pjäxor i bilen. Måste åka in dem innan SM. Fast kan inte ha dem om det regnar. Nu är de inne i alla fall. Så jag kan komma åt dem. Tvättat har jag gjort också. Fan, kläderna ligger kvar i tumlaren. Lär hämta dem. Fast vem vill använda tumlaren kl tio på kvällen? Den väsnas ju så! Ja, men jag lär ändå upp (ur sängen) och fixa kvällsfika. Älskar kesam! Arla, ta in det i Sverige till 1 december är ni snälla!

I'm not a stalker I just got to know
How it feels when I hold you close

So tell me what you like
Cause I'm running out of time
Promise you I'm not insane
Something about you that I can't explain
I'm going out of my mind

All I wanna do
Is stay the night with you

Kommentera här: