Mycket gjort

Otroligt lyxigt att efter en bra halv vilodag igår ha ytterligare en hel vilodag idag. Eftersom jag vaknade tidigt igår och blev klar med första passet hyfsat tidigt trots att det var ett långt pass så hade jag väldigt mycket tid på eftermiddagen. Slappade ett tag och sen var jag pigg. Gick och längtade tills klockan skulle bli 16 då jag hade bokat tid på skjutvallen. Passet blev tyvärr en lite för blåsig historia för att vara något att skryta om men hade helt klart sina höjdpunkter också.

Har alltså sen igår lunch bockat av sak efter sak på min ständigt fulla att-göra-lista som inte alls är särskilt full längre. Eftersom det regnade idag kunde jag inte städa bilen och förutom det har jag bara "dammsuga" kvar. Får se om jag orkar det ikväll.

Det absolut bästa var att stryka "skriva rapport". Har idag skickat in mina praktikrapporter! Så underbart skönt. Har tagit tid på mig att skriva dem (deadline 19/8) och gjort det när jag haft lust och ork. Men nu på slutet så speedade jag upp farten lite då jag ville få klart dem. Och idag var det faktiskt roligt att skriva, tror det var för att jag skrev på förmiddagen. Har alltid mest ork på förmiddagar. Nådde mitt mål och kunde skicka in dem innan lunch. Sååå skönt!

Annars så har jag varit en sväng på Ikea idag. Köpte hängare som man hänger över dörren. Behöver mer "förvaring". Har funkat bra hittills men ju kallare det blir, desto mer träningskläder måste hängas på tork. Nu finns det plats för det!

Borde ta några nya bilder på mitt rum. I den sista flyttkartongen som jag fick i samband med O-ringen fanns allt jag saknade, bland annat tavlor. Så nu pryder mina nära och kära väggarna här. Fick utnyttja existerande hål så blev inte lika många spikar som tavlor, men tror jag lyckades få ett foto på varje betydelsefull person i mitt liv.

Bakat bröd har jag också gjort. Tror det blev riktigt bra, ser fram emot kvällsfikat.

Ja, det har varit bra med vila, men nu är jag rastlös. Inte ens min nya bästa vän Nora Linde är intressant längre. Imorgon blir det en bra träningsdag igen. Gött!

Kommentera här: