Ny telefon

Så här ser mitt hår ut om jag flätar det när det är blött, sover med det och sen tar ut flätorna. Och så är det min nya finaste iPhone SE rosegold. 
 
Två konstaterande efter inköp av en helt underbar ny telefon. Förutom att jag älskar telefonen då. Allt jag velat ha. Typ.
 
1. Det tog fyra dagar innan jag tappade den första gången. Då på ett stengolv. Skalet sprack. Telefonen höll. Så nöjd att jag köpte ett helt skal och glas till framsidan. Trodde det skulle kännas fel efter att ha haft en helt clean 5s. Men det känns jättebra! Älskar den.
 
2. Idag spelade jag Candy Crush på den för första gången. Köpte den i lördags. Kan jag då säga att jag inte är beroende längre? (IOFS - jag hade spelat slut på alla banor, det kom nya igår.)
 
PS. Psykologiplugget gick bra. Jag har lite hopp.

Kommentera här: