Lite olika saker

Det blev vila idag. Skönt. Dels för att mina ben skriker av smärta varje gång jag använder dem, dels för att jag har 100 saker att göra och dels för att det blev en sen kväll igår. Passade på att träffa fina vänner när vi alla hade vila och tid att snacka till sent på kvällen. Mycket trevligt! 
 
Har som sagt mycket att göra idag men är ganska trött. Mest i kroppen då jag har sovit bra och länge två nätter i rad. Ska även iväg på ett skyttepass, om jag hittar en lucka mellan regnskurarna. Kanske blir torrskytte ändå. Men det får vänta till kvällen, vädret såg bättre ut då. Ska göra mina 100 saker först. Har ett nytt recept jag ska prova ikväll. Det ser jag fram emot. Måste handla innan. Osv.
 
För två veckor sedan var jag iväg och klippte mig. Första gången jag klippte mig utanför Mora och blev nöjd!! Inte helt nöjd, men nöjd! Har ju haft samma frisör hur länge som helst nu, och innan det hade jag samma frisör sen första gången jag klippte mig tror jag. Har testat några andra, i både Torsby och Östersund, men aldrig blivit nöjd. Men nu blev jag nöjd, skönt att ha en back-up i stan, när det som nu, varit omöjligt att få tid att klippa mig hemma i Mora. Det är fortfarande mitt förstahandsval dock. 
 
Gillar att håret är extremt långt trots att jag är nyklippt! Och gillar detta gäng väldigt mycket! Vilket härligt läger vi fick till!

Kommentera här: