Mora levererar

Det bästa med den här helgen har varit mina klubbkompisar. På kamratmiddagen i lördags kväll så var det första SM-middagen som jag kände att jag tillhörde en klubb! Vi var 8 stycken åkare från Mora Biathlon som tävlade i helgen och till det så var både föräldrar, syskon och morföräldrar närvarande på SM-middagen. Det var en annorlunda men väldigt härlig känsla! Har ju varit mer eller mindre ensam under mina 10 säsonger i Mora Biathlon, men nu känns det som att många i klubben är här för att stanna!
 
Jag är så himla glad att vi har en så fin ungdomsverksamhet i Mora, att vi har många som är intresserade och att vi har många som är riktigt duktiga! Nästa år kommer tre ungdomar att ta steget och bli juniorer och det ska bli riktigt kul att följa dem! 
 
Grattis till våra fantastiska ungdomar, där under dagens stafett vårt andralag tog silver och vårt förstalag tog brons! 
 
Det är tur att ungdomarna levererat medaljer till Mora Biathlon under SM! 

Kommentera här: