3 mil stakning

Idag stod stakning på träningsschemat. Jätteskönt att ha hela Vasaloppsspåret till mitt förfogande, speciellt när det som idag gick lätt och jag tog mig långt på två timmar. Så långt att jag nu testat på distansen jag ska tävla på på lördag, då jag ställer mig på startlinjen i TjejVasan. Det ska bli riktigt kul, speciellt efter den fina känsla jag hade i stakningen idag!! En helt annan känsla än gårdagens klassiska pass. Stakade 15 kilometer från Hemus, då är man inte långt från Hökberg så det är terräng jag sällan tar, kul att se de delarna av Vasaloppsspåret. Sen vände jag och stakade hem igen, blev lite drygt två timmar. 

Annars så har jag hunnit med en massa saker idag, bland annat dekorerat mammas födelsedagstårta. Ser mycket fram emot att smaka den, tror på en succé! Annars så är den ju snygg i alla fall...

Kommentera här: