Sista passet

Sista träningspasset innan jag drar till Torsby är avklarat. Tänkte säga att alla förberedelser är klara, men har ju upptakten kvar. Den är en väl så viktig del i förberedelserna. Jag längtar verkligen till helgen!!
 
Dagens träningspass gick allt annat än bra. En riktigt seg klassisk tur i morse följt av lite rörlighet och stabilitetsträning i vårt lilla gym hemma. Eller ja, kände mig väl ganska stabil när jag körde mage/rygg, alltid något! Och det gick bättre andra halvan än första halvan av klassisk-turen. Högläge på benen idag igen. Vet inte om det hjälper men det är värt ett försök. 
 
Har haft ett blåmärke på nyckelbenet som gör väldigt ont när jag kommer åt där. Nu vet jag vad det beror på! I morse när jag torrtränade så slog bakkappan i på exakt det stället där jag har ont. Så det kommer antagligen därifrån. Om jag skavt för att jag skjutit för mycket eller om jag slagit i hårt när jag gått i eller ur ställning vet jag inte. Troligtvis det sista. Ibland slinter man liksom. 
 
Annars har jag inte så mycket att säga. Förutom kanske att jag är sjuuuukt sugen att baka. Både bröd och bakverk. Och sjuuuukt sugen på chips. Fattar inte hur jag klarar hela vintern utan bakverk och chips. Nu klarar jag knappt två veckor...
 
Dessa ska jag baka nästa vecka! MUMS!!! <3 (Recept från Bambi, klicka på bilden för att komma till det.)

Kommentera här: