Som en hare

På eftermiddagen stod stakintervaller på programmet. Jag skulle köra 4x4 minuter och hade sällskap av Linn och Jesper som skulle köra 4x8 minuter. Intervallerna gick bra för mig vilket gjorde att jag kände mig lite som en hare, som drog i fyra minuter och sen klev av. Linn och jag var väldigt jämna så blev riktigt bra sparring vilket gjorde intervallerna riktigt bra. Kul! 
 
Skönt dock att det "bara" var 4x4 minuter. Det är jobbigt när man väl håller på men det går ganska snabbt över vilket är skönt. Hade lite svårt att komma upp i A3-puls men det kanske inte är så konstigt. Jag är rätt sliten efter Lidingö igår och cooper-test imorse. Dessutom är det svårare att komma upp i puls när man enbart använder halva kroppen, alltså t.ex vid stakning och löpning. Jag upplever det så i alla fall, jag har oftast högre puls när jag kör klassiskt och skate!

Kommentera här: