Ligger i fas

I morse körde jag A1 skate och skytte. Kändes förvånansvärt bra i kroppen, mycket bättre än igår. Skönt att det inte blev sämre, för var ju rätt sliten igår. Blir ett lugnt pass på eftermiddagen också, styrka står på planeringen men kommer inte köra hårdaste maxstyrkan utan fokusera på stabilitet. 
 
Bra skytte presterade jag också, framförallt i stå med 95% träff. Kändes som jag hade bra rytm och flyt i serierna, ingen koll på exakta tider men det kändes som jag låg ganska rätt mot vad jag vill ligga på. 88% träff i ligg och på en av mittenserierna blev det fyra nollor. Sköt 16 serier idag. 
 
Sen har jag även hunnit med en praktisk examination. Vi skulle vara testledare på ett test och jag valde att göra ett laktattest. Jag blev godkänd så nu är jag examinerad att utföra fält-laktat med en sån manick (Loffe-grejen som vi kallar den efter x antal fält-laktat-test med L). Skönt att ha klarat av det. Nu ställer jag om fokus för en skriftlig tentamen på fredag. Puh, kommer nog inte alls gå särskilt bra. Har hög-vecka i träningen både när det gäller fysisk träning och skytteträning denna vecka också så där rinner många av mina timmar iväg! Men har kvar min inställning till skolan som är ganska chill, en och annan omtenta är inte hela världen. Har ju inte mycket som släpar nu, faktiskt bara en tenta, den som jag aldrig har skrivit, och en rapport som ska in på måndag. Men den har jag ju hela helgen på mig att skriva! Känns som jag ligger i fas! Hehe.

Kommentera här: